keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Mitäs kaikkee

Moi!

Nyt on jo keskiviikko, mitä ihmettä!
Aika menee nii nopeesti ku on kokoajan jotin tekemistä ja paljon menoja! Tykkään.
  - Tän postauksen ois pitäny olla "lempivaate- postaus", mutta koska en ehtiny ottaa kuvia mun vaatteista ni teen sen postauksen sit vaikka seuraavaks:)


Mulla oli muuten eilen ihan normi päivä paitsi et illalla menin kirkolle semmoseen ihmiskaupan vastustus juttuun, jossa puhuttiin siitä mitä voitais tehä meijän kaupungissa ihmiskaupan lopettamiseks ja sit rukoiltiin kauan asian puolesta ja oli kyllä tosi hyvä ilta!
Koko eilisen päivän sato ja tuuli aika hurjasti ja se oli aluks tosi kivaa, koska sateinen sää on aina välillä virkistävää, mutta sit ku illalla piti kävellä sateessa kotiin ja taistella samalla tuulta vastaan sateenvarjon kanssa, ni enää ei ollukkaa niin kivaa. hyihyi

Tänään onneks on paistanu aurinko ja viikonlopun hellepäivät odottelee meitä<3

Lähen kohta tanssitreeneihin ja sieltä sitten Tukariin Helluntaiseurakunnalle, jossa tänään puhuu mun ex- matikan ope Toni! Kaikki sinne --> Toni on hurjan hyvä puhumaan:)

Eilen ihmettelin muuten sitä kuinka paljon matoja oli kaikkialla. Nauroin oikeestaan sille tänäänki, ku melkein joka paikassa oli niitä. Astuin varmaan 1000000000 madon päälle tänki päivän aikana. Puhuin eilen Veeran kanssa siitä, kuinka muistelisin et madot osaa uida. Tänään sit tutkin jokaisen lammikon ja mun iloks siellä oli pari matoa ja kyllä ne näytti jotenki uivan, tai ainaki vakuutin ittelleni et siinä ne kyllä ui eikä vaan matele. Voisin tehä oikeestaan erikseen mato- postauksen, koska mulla on itseasiassa aika monia mato teorioita ja muutenki ajatuksia niistä otuksista. heheheh .

Anteeks jos tää mun postaus on jotenkin tosi sekava ja jos aiheet hyppii planeetalta toiselle? Yritän parhaani tehä selviä postauksia joita on helppo lukea, ni pliis kertokaa onks mun postaukset selviä:)

Ihanaa loppupäivää!!<3

-Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti