sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Ester Tanssikertomus


Meillä oli eilen Kristillisen tanssikoulun kevätnäytökset. 
Yks niistä oli Ester- tanssikertomus, jossa Esterin roolissa oli Eevi, Kuningas Ahasveroksen roolissa Joni, Mordokain roolissa Topi ja Haamanin roolissä minä. Jep, esitin mies pahista.
Oli ihan huikee päivä ja huikeet näytökset! Kaikki suju mutkitta ja oon niin kiitollinen jokaisesta oppilaasta ja opettajasta, joiden kanssa ollaan saatu koko homma pakettiin. Yleisö anto tosi hyvää palautetta näytöksistä ja musta tuntuu et tää on kyllä yks meijän tanssikoulun parhaimmista tuotoksista! :) Kiitti vielä kaikille!<3

Eilen mua jäi harmittamaan se, että mulla ei oo kaksoisolentoa. Oisin kovasti halunnu olla valokuvaamassa näytöstä, mutta samalla en olis mistään hinnasta halunnu jäädä pois tansseista ja Haamanin roolista. Tän takia, mulla ei oo yhtään kuvaa itse näytöksestä:( Otin kyllä pari kuvaa meijän läpimenoista, mutta se ei oo kuitenkaa iha sama asia...
Ehkä saan sit jossain vaiheessa ihan kunnon kuvia näytöksestä ittelleni ja voin jakaa ne teijän kanssa:)

Tässä nyt kuitenki joitakin kuvia eilisestä!:)


















- no translation, enjoy the pictures:) -

-Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti