tiistai 1. huhtikuuta 2014

t u e s d a y

Mooooi!

Istun tässä todella rentoutuneena valmiina huomiseen etäpäivään. Mulla ei oo siis ollenkaan koulua huomenna, koska opettajilla on koulutuspäivä. Ajattelin tehdä tänään kaikki etäpäivän tehtävät, jotta huomenna voisin vaan jatkaa tätä rentoilua;) Good plan.

Tänään on ollu tosi hyvä päivä, ainakin koulussa, kun ei ole ollut mitään normaalista poikkeavaa. Paitsi se että mun slainen identiteetti paljastui...murrr.
Oon koko tän jakson salaillu mun englannin opettajalta että oon 50% amerikkalainen, mutta tänään valitettavasti se paljastui. Mun tän hetkinen opettaja on just sellanen joka ottais mut sen silmätikuks ja se ois musta tosi turhauttavaa. Onneks mulla on perjantaina vaan yks kaksoistunti ja siihen sit loppuu pakolliset englanninkurssit. Vaikka otanki syventäviä kursseja, ni ei ainakaa hirveesti tarvii enää mitää semmosii tylsii kielioppitäyteisiä kursseja. #vapaus

Mut hei, mitä teille kuuluu? Onks teillä mulle mitään postausideoita? 

-Videopostaus?
-Kysymyspostaus?
-Tulevaisuuspostaus?
-Kertaava minäpostaus?
-?








Heeeey!

I'm sitting here really relaxed and ready for tomorrow's "distant study"- day. Which means I have no school tomorrow, because the teachers have a training day. I've planned on doing all my distant school work today, so that tomorrow I can relax without having anything to do with school;) Good plan.

I've had a really good day today. School, at least had nothing outside of normal going on, except that my secret identity was revealed.....grrrrr
I've kept me being 50% american a secret from my English teacher for this whole term, but sorry to say, I was revealed  today. My current teacher is just the type of person who would make me the center of his attention and that would be really annoying. But thankgod I only have one more 90min. lesson with him on Friday and afterwards I'm done with the obligatory amount of English courses. Though I will still be taking advanced courses in English, I don't have to go through the boredom of grammar lessons anymore. Well, at least not that many grammar sessions. #freedom

But how are you guys? Do you have any post ideas for me?

-Videopost?
-Question post?
-My future post?
-A revision of who I am post?
-?

2 kommenttia:

  1. Videopostaus ois tosi kiva!!
    Esim room tour, my day tai sit vaan kertoisit itestäs ja kuulumisia :)

    VastaaPoista