keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Olen iloinen.

On niin monta asiaa mistä haluan teille tässä postauksessa iloita!

Oon iloinen siitä, että mulla oli maailman ihanin loma.

Oon iloinen kaikista niistä lapsista, joiden kanssa sain Junnudyniksellä puuhastella.

Oon iloinen meijän JD tiimiläisitä ja niistä ihanista erilaisista persoonista mitä siinä oli.

Oon iloinen Idasta joka oli mun kämppiksenä Kiponniemessä (Millakin oli yhden yön- ja siitäkin oon iloinen).

Oon iloinen kaikesta siitä mitä Jumala teki mun, mun kavereiden ja leiriläisten elämässä.

Oon iloinen Valtterista, joka kuskas mua Jyväskylästä Kippolaan ja takaisin.

Oon iloinen Kippolan hyvästä ruuasta.
______________________________________

There are so many things I'm happy about and want to tell you guys about through this post!

I'm happy, because I had the best holiday ever.

I'm happy for all the children, with whom I was able to be in contact with at Junnudynis.

I'm happy with the JD team and all the lovely and different personalities that were part of it.

I'm happy for Ida, who was my roommate at Kiponniemi (Milla was with us for 1 night and I'm happy about that too).

I'm happy for all the things God did in my life, my friends lives and the childrens lives at camp.

I'm happy for Valtteri, who gave me a lift from Jyväskylä to Kiponniemi and back.

I'm happy for the good food we had at Kippola.



Oon iloinen siitäkin, että vaikka loma oli liian lyhyt, niin sain siitä silti kunnon boostin arkeen.

Oon iloinen mun tanssitunneista ja siitä, että saan oppia uusia asioita ja kehittyä aina vaan paremmaks.

Oon iloinen mun perheestä ja siitä, että päätin eilen mennä auttamaan Äitiä kauppareissussa kun mulla kerrankin oli aikaa siihen.

Oon iloinen siitä, että vaikka iskä sahas tänään peukalostaan palasen, ni ei koko sormi lähteny muksmaks.

Oon iloinen siitä, että mun tilillä on nyt yli 100€ ja pystyn käynnistämään kesäsäästön.

Oon iloinen siitä, että Jumala kasvattaa mua kokoajan. Tuun aina vaan vahvemmaks ja vahvemmaks ja opin uusia juttuja. Jumala antaa mulle haasteita ja esittelee mulle uusia suunnitelmia ja sillon kun noudatan niitä, niin kaikki on vaan tuplasti paremmin ja oon iloistakin iloisempi.

Oon iloinen siitä, että huomenna on mun ensimmäinen juonto Urban Lightissa. Vähän jännittää, mut kyllä mä tiiän, että suoriudun siitäkin hyvin ja Jumalan kanssa jatkan aina vaan siistimpiin jutskiin. Mistä tietää, jos joku päivä joskus tulevaisuudessa saan olla puhumassa monelle sadalle ihmiselle Jeesuksesta ja tää UB juonto homma onki vaa esimakua ja harjoitusta siihen? Eihän sitä voi koskaan tietää mitä kaikkee kreisiä tulee vielä tapahtumaankaan. Iloisena oottelen.
_____________________________________

I'm happy even though the holiday was too short, that I still got a great boost for my everyday life.

I'm happy for my dance classes and that I can keep on learning new things and get better and better in what I love.

I'm happy about my family, and that I went to help my mom at the grocery store yesterday, because I had time to do that this week.

I'm happy that my dad only chopped off a small piece of his thumb at work today instead of the whole finger.

I'm happy that my account has over 100€ on it and I'm able to start my summer- savings- stache.

I'm happy that God is raising me up continuesly. I'm getting stronger and stronger and learning a lot along the way. He is giving me challenges and presenting me with plans for me, and when I follow these plans I realize everything is getting better and better and I'm just getting happier.

I'm happy about hosting Urban Light at church tomorrow for the first time. I'm a bit nervous, but I know that I will succeed with flying colours because God is there with me. This might be the start of something bigger. Who knows, maybe someday in the future I'll be telling hundreds of people about Jesus and this hosting thing is only practise for that? Who knows what craziness awaits us all. Waiting happily.


Oon iloinen siitä, että kohta on taas viikonloppu.

Oon iloinen siitä, että perjantaina on taas Steissi.

Oon iloinen siitä, että Lauantaina alkaa Johtajuuskoulutus (olikohan toi ihan varmasti sen nimi...) ja saan mennä mielenkiinnolla tutustumaan siihen.

Oon iloinen siitä, että mulla ei ole edellisen kohdan lisäksi mitään muita suunnitelmia viikonlopulle ja saan siis levätä ja laiskotella oikein kunnolla.
____________________________________

I'm happy that the weekend is coming.

I'm happy that Steissi is on Friday.

I'm happy that the Leadership- course is starting on Saturday (I'm not sure if that was the real name for it hehe...) and I'll be going there with great interest.

I'm happy that, besides that course, I have no plans whatsoever this weekend and so I'll be able to rest and be as lazy as I like.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti