sunnuntai 9. helmikuuta 2014

täyteen buukattu

Viikko 13/14


huhhuh! Tää viikko on ollu tosi kiireinen kaikkien koulujuttujen, kirpparipöydän ja ylimääräisen sairastelun takia. Läksyjä on ollu paljon ja tässä jaksossa mulla ei oo mitkään maailman helpoimmat aineet, joten vaikeita juttuja on liikaa. Ihan liikaa. Viikonloppu on menny suurimmaks osaks maatessa, ruotsia lukiessa ja ohjelmia kattoessa. Eilen onneks olin ulkonakin, kun mentiin Millan kaa kävelemään. Me käveltiin mäkkäriin, syötiin ja käveltiin takas kotiin. Iha hyvä saada raitista ilmaa ja mahantäytettä.
 p.s. oon syöny liikaa roskaruokaa viimeaikoina. nyt loppu. 

Ens viikko tulee olemaan täyteen buukattu. Maanantaina on koulua 8.05-15.45, sitten mulla on tanssinopetus tunti ja sitä seuraa mun oma tanssitunti opistolla. Illalla ehin lukee vielä vähä lisää ruotsia ja sit pitääkin mennä jo nukkumaan.
Tiistaina mulla on ruotsinkoe ja sen jälkeen vien viimeisiä kirpparikamoja centrumille. Illalla luen matikkaa.
Keskiviikkona mulla on matikankoe, jossa saa onneks olla kirja ja yks moniste mukana. Kokeen jälkeen on pari tuntii aikaa istuskella koululla ja syyä ja semmosta, mut sit siirrytään viitaniemen yläasteen tiloihin harjottelemaan wanhojenpäivää varten. Illalla mulla on sit tanssiharjoitukset ja sit meen jo nukkumaan.
Torstain aamuohjelmasta en oo oikein varma. Jotkut sanoo et aamutunteja ei oo, koska ykkösillä on sillon jotain..ja jotkut taas sanoo, että on. Mut iltapäivällä mennään kuitenkin 13.25 hippokselle kaupungin lukioiden yhteisiin wanhojenharjoituksiin. Siellä oon sitten tyyliin puol 4 asti. Sit meen kotiin, teen ruuan ja lähen kirkolle, jossa mä oon jakamassa mun todistusta. Eli tervetuloa kuuntelemaan, jos mun elämä kiinnostaa;)
Perjantaina on sitten SE päivä! Hiusten laittoa, meikkaamista yms. ulkoista valmistautumista heti aamuun ja sitten siirrytään koululle, jossa on jotain pientä ohjelmaa meille. Sitten me mennään sinne viitaniemen yläasteelle ja esiinnytään. Sen jälkeen me mennään kaveriporukalla syömään Franssmanniin ja sitte siirrytään hippokselle harjoituksiin ja klo.18 alkaa sitten virallinen show. Sitte muut lähtee jatkoille ties minne ja mä joko meen kotiin tai sit me järkätään Millan kaa jotain jollekki porukalle meillä:)
Lauantai ja sunnuntai menee sit kokeisiin lukiessa. Vähä jännittää miten mun kaverit pystyy lukee ku ne on siellä jatkoilla, mut kaippa ne selvii!
Sit jatkuu koeviikko ja alkaa loma!! Jolloin mennää mummolaan ja sit meen vetää tanssikanavaa Millan kaa Talvi Junnudynikselle Kiponniemeen! :D parasta!<3

_________________________________________

(No English translation for you today, sorry. You can always ask me to translate to you via message, if you really want to know what I wrote)



tsemppii tuleviin viikkoihin!<3

-Kata


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti