perjantai 27. joulukuuta 2013

I'm walkin' around the christmas tree it's a happy holidayyy

Mä nautin mun elämästä niin paljon. Jouluaattona oli ihanaa vaan olla perheen, kavereiden, seurakunnan ja jopa naapureiden kanssa ja vaan nauttia joulun sanomasta ja tunnelmasta. Jeesuksella oli kyllä huippu synttärit!
Sain superihania lahjoja kaikilta ja oon niin kiitollinen jokaisesta mun elämässä olevasta ihmisestä!

Ollaan nyt mummolassa ja ette arvaakkaan kuinka paljon oon syöny kinkkua ja perunoita! hahahaa. Isoäidin ruoka on niin hyvää. Ollaan laiskoteltu meijä huoneessa mun siskojen kaa, pelattu aliasta iskän kaa, käyty serkkujen luona kylässä ja vaan naaatittu kunnolla. Eilen oli hyvä sää, tänään taas tosi kurja, koska sataa vettä ja räntää. Mutta mikäs siinä.

Huomenna lähetään kotiin, mut sit ku päästään Jyväskylään ni käyään eka ruokaostoksilla. Sit tsillaillaan vaa kotona ja mennää sunnuntaina shoppailee! jee<3

Oon kyllä vaa nii iloinen. Mun elämä on vaan niin täynnä kaikkee ihanaa ja huippukokemuksia. Oon ajatellu Teenstreettiä ja siellä kokemiani juttuja, Kiparia ja niitä ihania hetkiä ihmisten kanssa, Oon ajatellu mun perhettä ja kuinka on vaan niin hyvä olla, vaikka välillä on huonojakin hetkiä. Oon ajatellu mun seurakuntaa ja kuinka siitä on muodostunu mulle koti ja turvapaikka. Ja ah oikeesti, on niin monta asiaa mistä voin olla iloinen ja kiitollinen.

Huippua on kans se, että mun suhde Jumalaan on kesän jälkeen vaan vahvistunu ja kasvanu! Oon kokenu huippujuttuja ja pelkoja on vähentyny. :)

Vihdoinki sain taas postailtua, ku on aikaa^^ Ihanan rentoa tää lomailu. Huippuhetkiä teijänki lomiin!<3 Jumalan siunausta.

________________________________

I enjoy my life so much. On Christmas Eve it was wonderful to spend time with my family, friends, church and even my neighbours. Just enjoying the Christmas message and spirit. Jesus had an awesome birthday for sure!<3 I for sure enjoyed it.
I got so many great gifts from everyone and I'm so thankful for every single person in my life!

We're now at our grandparents house and you have no idea how much I have eaten of ham and potatoes! hahahahah. My grandma makes amazing food!
We've been lazing around in our bedroom with my sisters, played board games with our dad, visited our cousins and just enjoyed every bit. The weather was great yesterday, but today...oh boy! It's been raining water and sleet all day! But whateva

We go home tomorrow, but when we get to Jyväskylä, we go grocery shopping first. But theeennnn we get home and chill. On sunday we go shopping!yey<3

I'm just so happy. My life is full of so many special things and experiences. I've been thinking about Teenstreet and all the wonderful things that happened there, I've been thinking of my confirmation camp (Kipari) and all the amazing moments with people. I've been thinking about my family and how I feel so good and loved, though we have bad moments as well. I've been thinking about my church and how- bit by bit it's turning into my home and safeplace. And oh seriously there are so many thing I can be thankful and happy about.

And to top that, my relationship with God has grown so much after the summer and it's getting stronger and stronger! I've experienced a lot of amazing things and many of my fears are long gone through that. :)

Finally I was able to post here, haha. Tooka a while, but now I had the time and energy to do it^^ This holiday is so relaxing. Many good moments for your holidays too!<3 God bless you.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti