lauantai 2. marraskuuta 2013

feelings.

Ihanaa iltaa kaikille!

Tulin just mun ihanien kavereiden Miriamin ja Marian uudesta kämpästä. Olin siellä melkein 5 tuntia ja me vaan puhuttiin ja puhuttiin kaikista maailman asioista ja oli niin kivaa! Kädet heilu ja kroppa sätkyili joka suuntaan ku selitti kaikkee ja oli kyllä nii parasta! Jumala puhu mun kautta tytöille ja taas niiden kautta mulle ja oli jotenki tosi hyvä fiilis! God is good.

Just tällästen tilanteiden takia on hyvä olla uskovaisia kavereita joiden kanssa puhua ja keskustella asioista "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään" (Matteus 18:20)


Joskus tässä me pidetään sitten tyttöjenilta minä, Milla, Maria ja Miriam. Sit jutellaan, rukoillaan ja luetaan Raamattua yhessä!jeejee<3
______________________________________________________

Have a great evening everyone!

I just came home from my friends Miriam's and Maria's new apartment. I was there for almost 5 hours and we just talked and talked about everything and it was so much fun! Our hands and our bodies were just flipping around everywhere as we were explaining things to eachother and ah it was awesome! God spoke to the girls through me and to me through them and it felt just so great! God is good.

These kinds of situations and experiences just show how important it is to have christian friends, whom you can talk and discuss things with. "For where two or three have gathered together in My name, I am there in their midst." (Matthew 18:20)

Someday soon we'll have a girls night with Milla, Miriam and Maria. We'll talk, pray and read the Bible together! awesome!<3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti