perjantai 20. syyskuuta 2013

Vastauksia!

Kylläpä tuli kiva määrä kysymyksiä! Kiitos kaikille!

Mitä aattelit tehä lukion jälkeen? - Pidän välivuoden (meen töihin =säästän rahaa) ja sitten lähden ulkomaille joko raamattukouluun tai Logos Hope- laivalle (http://www.gbaships.org/)

Juotko/Poltatko?- En.

Ootko ollu koskaan kännissä?- En.

Seurusteletko/ Ootko koskaan seurustellu?- En seurustele, enkä ole koskaan seurustellut
.
Ootko uskossa?- Oon.

Minkä ikäinen oot?-16

Parhaat kaverit?- Milla on mun bff, mut sen lisäks mulla on paljon  parhaita kavereita.

Missä maissa oot käynyt?- Amerikassa, Saksassa, Espanjassa, Ruotsissa, Ranskassa ja vaikka kuinka monen maan lentokentällä;)

Missä maissa haluaisit käydä?- Hollannissa, Thaimaassa, Australiassa, Englannissa, Kreikassa, Italiassa, Papua Uudessa Guineassa, Portugalissa ja VAIKKA MISSÄ!<3

Ootko läheinen siskojes kanssa?- Oon. (joskus en)



Mitä Jeesus merkitsee sulle? Kerro pitkästi!- Jeesus merkitsee mulle kaikkea. Jeesuksessa on mun pelastus, Hän kuoli ristillä mun menneiden, nykyisten ja tulevien syntien tähden, Hän rakastaa mua, Hän armahtaa, Hän on mun sankari, Hän on tehny musta vahvemman ihmisen, Hän on tehny ihmeitä mun ja mun ympärillä olevien ihmisten elämässä, Hän kuuntelee ja vaikka mitä! Mä en voi piilottaa Jeesukselta mitään, vaikka kuinka haluaisin. Hänessä on mun tuki ja turva. Hän on tie, totuus ja elämä. Ilman Jeesusta en olis nyt tässä, etkä olis sinäkään.( Voisin tehdä erikseen postauksen tästä, koska muuten tulee ihan liian pitkä vastaus, vaikka halusitkin että kirjoittaisin pitkästi. ) Tiivistettynä Jeesus merkitsee mulle kaikkea.

Lempimusiikki?- Ylistysbiisit ja radiohitit yms. (esim. youtube- löydöt.)

Mikä kamera?- NikonD3100 (haluaisin paremman)

Lempikuvauspaikka?- Niitä on vaikka kuinka monta ja kokoajan tulee lisää, mut tällä hetkellä mun lempparipaikat on metsässä ja kadulla.

Lempiaineet koulussa?- Englanti (koska ei tartte panostaa, eli ei oo stressiä) ja Terkka (tähän mennessä)

Onko sulla instagramia?- Ei ole, mutta kohta on.

10 kaveria vai 1 hyvä ystävä?- 1 hyvä ystävä.

Haluaisitko tällä hetkellä poikaystävän vai todella hyvän ja luotettavan kaveripojan? -Kumpaakin haluaisin, mutta tällä hetkellä mielummin luotettavan kaveripojan.

Mitkä aineet kirjotat?- Englannin, Matikan, Äidinkielen, Terveystiedon ja  Historian tai Uskonnon ?


Kerro elämäsi kamalimmasta päivästä tähän mennessä ? Ihanimmasta? Surullisimmasta? Hauskimmasta?- Elämäni kamalin päivä tähän mennessä oli vaikkapa se kun sain toissavuonna tietää että teenstreet ja kipari tulisivat olemaan samaan aikaan. Ihanin päivä....en osaa sanoa, koska niitä on PALJON. Elämäni surullisin päivä tähän mennessä oli sekun iskä kertoi, että Pippuri (meijän kissa) ei tule elämään enää kauaa.(se elää kyllä vielä:p). Elämäni hauskin päivä? Ompa vaikee...en osaa sanoa tähänkään mitään..:P joku sellanen päivä kun oon nauranu lakkaamatta jonkun kaverin tai kavereiden kanssa.

Onko sulla jo vanhojen tanssipari?- On!:D

Minkä ikäisenä haluaisit naimisiin?- Ei oo tullu mietittyä tätä, mutta ennen kun oon 30v. Ei ihan heti kuitenkaan.

Montako lasta haluat?- 2-4?

Mihin seurakuntaan kuulut? -Jyväskylän Vapaaseurakuntaan

Koska kävit kasteella?- Kiparin jälkeen viime syksynä.

Pastorit vai Immanuel?- Vaikee kysymys. Ne on niin samalla tasolla. Enemmän oon kuitenkin kuunnellu Pastoreita.

Konffa vai Vapiksen Kesäjuhlat?- Vapiksen Kesäjuhlat. Konffassa on kivaa koska siellä on KAIKKI, mutta Vapiksen Kesäjuhlat on hengellisesti paremmat.

Paras kirja minkä oot lukenu?- Joku Holocaust- ajan henkilötarina kirja.


Laulaminen vai tanssiminen?- Tanssiminen.

Mikä on sun motto?- Ei mulla oo mottoa, mut mun lemppari "quote" on ehkä "God has a bigger plan for me than I have for myself" TAI "You can't buy happiness, but you can buy a burger and that's kind of the same thing"

Mitä tanssilajei rakastat kaikista eniten?- Jazzia ja Streettiä

Mistä saat inspiksen tanssiin?- Musiikista, Elokuvista ja Jumalalta.

Miks vaihdat profiilikuvaa kokoajan fb:ssä/ päivität samaa jatkuvasti?- Vaihdan max. 2 kertaa kuussa profiilikuvaa, koska kyllästyn vanhoihin kuviin ja tykkään ottaa kuvia ja olla kuvissa. Ja mun facebook sekoilee usein ja päivittää sitä, mut ei sillä oo mitään merkitystä mun mielestä?

Merkkaako tykkäykset sulle paljon?- En vaiha kuvaa saadakseni tykkäyksiä, vaan sen takia että kyllästyn vanhoihin kuviin ja tykkään uudesta kuvasta itse. Ihmiset tykkää jos tykkää. Nostattaa se toki itsetunoa jos joskus yllättävän moni tykkää kuvasta, mut ei se oo mulle se pointti.

Mitä aattelet uskovasta joka juo ja polttaa? Esim. Nooa?- Ne vahingoittaa sitä kehoa minkä Jumala on niille luonu. Ne ei kunnioita sitä taideteosta jonka Jumala on tehny. Mutta ne on silti samanarvoisia kuin muut ja jokaisella on omat ongelmansa, mut Jumala auttaa pääsemään niistä, jos ite haluaa tehdä yhteistyötä. Nooalla sama.

Oliko Kiparilla kivaa?- Oli!

Ootko läheinen sun perheen kans?- Oon:)



Paras muisto kesältä?- Ehdottomasti TeenStreet!

Mitä sanoa äidille joka ei meinaa päästää TeenStreetille?- Vaikea kysymys. Pitää perustella henkilökohtaiset syyt siihen miksi haluaisi päästä teenstreetille. Voit näyttää äidillesi youtube videoita, teenstreetin facebook- sivustoa ja OM:n Teenstreet nettisivua  ja vakuuttaa hänet. Ja toki rukoilla asian puolesta.

Ootko ihastunu?- En. Pikkuihailun kohteita on mut ei sen enempää.

Onko espanja vaikea kieli opiskella?- Alussa ei, lopussa on.

Onko teijän koulus vaihto- oppilaita?- Meijän koulussa on tällä hetkellä 2 ranskalaista, 1 saksalainen ja kolmannesta henkilöstä en ole varma- ehkä italialainen? Eli 4 vaihtaria yhteensä?

Voisitko ite seurustella parhaan kaveripojan kaa? Jos ei ni mikset?- Voisin jos olisi molemminpuoleisia tunteita, sillä suhteesta voisi syntyä hyvin vahva sellainen ja luottamus olisi jo valmiiksi paikoillaan ja kumppani on seurustellessa se paras kaveri ja semmosta:D Riippuu tosi paljon siitä, onko parhain kaveripoika omaa miesmakua;) Mulla ei kyllä oo ketään tiettyä parasta kaveripoikaa..ainakaan tällä hetkellä.


Would you like to get the questions and answers in english too?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti