keskiviikko 18. syyskuuta 2013

tyhmää


Eilen luin yli 6 tuntia matikan kokeeseen. Pääsin nukkumaan vasta puol 2lta ja koe oli ihan yhtä hirvee ku olin kuvitellukki sen olevan. Masentavaa eikö. Mulla ei oo eilisen jälkeen siis yhtään motivaatiota, ekä voimaa lukea nyt huomiseen espanjan kokeeseen. Oon lukenu tässä siihen sellaset 30 minuuttia ja voisin nukahtaa hetkenä minä hyvänsä. Auttakaa mua. Tätä asiaa pahentaa vielä se, että en muista/osaa puoliakaan espanjan koe- alueen sanastosta ja kielioppia turhaan meen ees pähkäilemään tässä olotilassa. (sad face).

Huomenna on kuitenkin vika koe ja sit oon VAPAA. Kokeen jälkeen yritän mennä suoraan kotiin ja nukkumaan. Emilian kaa mennään sit jossain vaiheessa kirpputorille varaamaan TAAS kirpparipöytä. Koska moneymoneymoney. Sit Urban Light (Varustamo) illalla ja kaikki on tältä viikolta purkissa.

Huomenna alkaa mun 7 päivän countdown HOPE:en!!<3 jes.

Hyvää Yötä!

 KUVIA. 
_____________________________________________________________

Yesterday I studied for my math test for over 6 hours all together. I studied until half past 1 in the morning and the test turned out to be as awful as I had expected. Depressing, right? So I don't have any motivation or energy whatsoever to study now for my spanish test tomorrow. I've studied for like 30 minutes and that's about all I can do at the moment, because I will fall asleep from boredom. Help me. The fact that I don't know/remember even half of the words I'm supposed to be studying just makes everything worse. I'm not going to even think about the grammar section while feeling like this. (sad face).

Anyway tomorrow I'll be having my last test and so, then I'm FREE. After the test I'm going to go straight home and try to go to bed again. Then later Emilia and I will go to the thrift shop AGAIN to reserve a table for us. Because well: moneymoneymoney. Then I go to Urban Light (Varustamo) at church in the evening and then I'm all set for this week.

AND Tomorrow my 7- day- countdown starts for HOPE!!<3 yey.

Good night!

PICTURES 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti