perjantai 30. elokuuta 2013

happy ilta.







Olipas kiva ilta!

Mua väsyttää nyt tosi paljon. On ollu tosi pitkä päivä. Koulua, kotitöitä, pyöräilyä, kävelyä, Steissi ja Muodin Yö. Mutta on kyllä ollu hurrrrjan kivaa!! Koska Taivaan Iskä on m a h t a v a! Unohdetaan menneet murheet ja ongelmat, eikä keskitytä niihin, vaan niiden ratkaisuihin. tajusitteko(?) niiiih:)

Musiikki on tällä hetkellä tosi lähellä mun sydäntä. En tiiä miks, oon vaa kuunnellu hyviä kappaleita ja tulee aina jotenki hyvä fiilis niistä. Oon kuunnellu siis normaalia enemmän musaa*     
________________________________________________________

What a great evening!

I'm am very tired. It's been a really long day for me. School, chores, biking, walking, Steissi and Fashion Night. But I have had a rrrrrrreeeaallly good time!! Because our Father in Heaven is a w e s o m e! Let's forget our troubles and problems. Let's not focus on them, but on the solution. did you get it (?) yeh:)

Music is really close to my heart right now. I don't know why, but Iäve just been listening to a lot of different songs, good songs and I feel really good about it. I mean I've been listeningto more music than usual*
   

Jumala on huippu oikeesti! Oon vää fiilistelly tässä sitä, kuinka mä, pieni yksilö tässä maailmassa, voin oikeesti tehä jotain suurta. Voin auttaa ihmisiä, voin osoittaa niille Jumalan rakkautta ja viettää niiden kanssa aikaa. Ei mun tartte mitään tyrkyttää niille, voin vaa olla esimerkkinä tästä ylitsevuotavasta rakkaudesta. Mikään ei voi oikeesti estää mua. Voisin mennä tulevaisuudessa vaikka afrikkaan leikkimään lasten kanssa, jos siltä tuntuu.

 "nothing's gonna hold me back". 

Näillä fiiliksillä sit nukkumaan. Mä laskenki jo lampaita vaikken peiton alle oo päässy vielä pujahtamaan.

Hyvää Yötä!<3

-Kata
__________________________________________________

God is seriously so great! I've just been thinking about how wonderful it is that I, a small individual in this world, can actually do something big. I can help people bu showing them God's love and just by spending time with them. I don't need to push any information about christian"stuff" at them, but I can act as an example of this overflowing God's love. Nothing can stop me. I could go to africa in the future and play with the children there, If I feel like it.

"nothing's gonna hold me back"

So with all of this awesomeness in my mind at the moment, I'll be going to bed. I'm already counting sheep though I'm not under my blanket just quite yet.

Good Night!<3

-Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti