torstai 18. heinäkuuta 2013

updating.

Haluaisin päivittää teille mun uskon elämästä:) En oo hirveesti puhunu siitä viime aikoina, tai ainakaan yhtä paljon kuin ennen ni haluan jakaa kaikkee!


Oon kasvanu tän kesän aikana tosi paljon hengellisessä elämässä. Mun Jumalasuhde on parempi kuin koskaan ennen ja oon kokenu Pyhän Hengen läsnäoloa enemmän kuin tarpeeksi.


Vapaakirkon kesäjuhlilla sain paljon viisautta Jumalalta ja täytyin Pyhällä hengellä ja Jumalan rakkaudella niin voimakkaasti, että valahdin maahan ja vaa tärisin siinä ja keho täytty sellasella "rakkauden lämmöllä" en osaa toisin sanoin sitä selittää. Itkin vaa ja käsittelin paljon ongelmia. Tuli rauha sydämmeen.


New Winessa menin melkein joka ilta esirukoiltavaks ja kuulin profetioita musta ja kaikkee tosi siistiä!
Ensimmäisenä iltana "mun" rukoilija kertoi nähneensä kuvan tanssivista jaloista. Hän kysyi minulta harrastanko tanssia ja vastasin myöntävästi. Rukoilija kertoi että tanssivat jalat olivat minun ja että aina kun tanssin, niin Jumala on läsnä ja Hänen rakkautensa ja valonsa loistaa kauttani muihin ihmisiin. Jumala siis käyttää minua tanssin kautta. Kuultuani tämän olin tosi iloinen! Kauan olin jo kysynyt Jumalalta vahvistusta siihen miksi tanssin Kristillisessä tanssikoulussa ja tämä oli täydellinen vastaus ja rohkaisu jatkamaan.

Seuraavana iltana menin jälleen rukoiltavaksi ja tällä kertaa rukoilija kertoi nähneensä kuvan päiväkirjasta ja kysyi kirjoitanko sellaista. Vastasin, että joskus olen päiväkirjaa kirjoittanut, mutta olen jo vähän yli vuoden kirjoittanut blogia. Rukoilija kertoi sitten, että Jumala käyttää blogiani ja sen kautta vaikuttaa useisiin ihmisiin. Hän kertoi myös, että puhuessani Jumala on läsnä ja sanoissani on voimaa, mikä saa ihmiset kuuntelemaan minua. Tämän kuultuani olin tosi happy! Koska olin aiemmin tästäkin asiasta pyytänyt Jumalalta vastausta. Monta kuukautta olen Jumalalta kysynyt, mikä on blogini ja avoimen puhumiseni tarkoitus ja onko sillä tarkoitusta. Tässä vastaus siihenkin.

Viimeisenä iltana menin rukoiltavaksi ja Jumala täytti sydämmeni "tulella". En osaa sitä paremmin selittää, mutta jos kiinnostaa kuulla tarkempi määritelmä niin kysy kommentoidessasi.


Oon siis saanu Jumalalta PALJON vastauksia ja vahvoja vahvistuksia uskoon. Ja oon hurjan kiitollinen! Ylistäny olen sydämmeni kyllyydestä ja Raamattua tutkinu ja lukenu olen kans. Iskä osti mulle sen Daniel Kolendan kirjan ja oon sitä lukenu. Oon kans lukenu sellasta kirjaa kuin "Ihmeitä Arjessa" ja toi nimi kertookin jo sen sisällöstä.

Tässä tällänen lyhyt päivitys hengellisestä puolestani ja jos on kysyttävää ni kysy ihmeessä!<3

Siunausta teille ja oon superiloinen kun oon pikkuhiljaa saanu uusia lukijoita. Vaikka kaikkia teitä ei nää jutut kiinnosta ni oon tosi innoissani teistä ja siitä että jaksatte mun blogia!:) ootte parhaita!<3




_________________________________________________________________________________

I would like to give you an update on the religious side of my life:) I haven't written about it lately, well.. not as much as I used to write about it, so I just want to share a lot!


I have grown so much during this summer in my spiritual life. My relationship with God is getting deeper and deeper each day and I've felt the presence of the Holy Spirit more than enough. So happy about that!


At the Freechurch's summer conference I recieved a lot of wisdom from God and was filled by the Holy Spirit and love of Jesus, with such a strong "force" that I dropped to the ground and layed there shaking. My body filled up with this "warm love". I don't know how to explain it any better at the moment. But if you want a better explination, just ask while commenting. I was just laying there, crying and taking God with me through my problems. I got an amazing peace in my heart.


While I was at New Wine I was prayed for a fiew times and heard a lot of prophecies about me and other really cool things! The first night there, I was prayed for and God gave a picture to the man praying for me. It was a picture of dancing feet. The man asked me if I was a dancer and I said yes. He told me that those "dancing feet" where mine and when I dance- God is present and His light and love fills me up and effects the people watching/ dancing with me. I felt amazing after hearing that! I had been asking God about my purpose in the Christian dance school and this was a great confirmation for me. So i was very thankful and it gave me a huge boost to continue dancing!:)

The next night I was prayed for again and this time I heard another prophecy. Or a "picture". The woman praying for me told me that she saw a picture of a diary, so she asked me if I have one. I told her that I used to write a diary, but these days my blog has taken over. Been blogging for over a year now. Anyway she told me that God is using me through my blog and that It actually has an effect on the people reading it. She also told me that when I speak, God is there and that there is "power" in my speaking, so people listen to me and believe the things I say. I was really suprised when I heard this! It was a very positive surprise. I had been asking God -why I have a blog and what is the meaning of it? And why I'm such an "open" speaker. I got a great answer for both of these, so I was very thankful and excited!:D I still am;)

I was prayed for on the last night of New Wine too, and my heart was filled with "fire". I don't know how to describe it any better, but if you want to ask more, do it!;)  so comments are great!


So I've recieved A LOT from God this summer. Many answers and confirmations. Building my faith. So I'm very grateful! Been worshiping with all my heart, reading and studying the Bible too. My dad bought me Daniel Kolenda's book, so I've been reading that and it's so interesting! I have been reading this book called "Ihmeitä Arjessa" (miracles in our every-day- life) also. So you kind of get the idea of what it contains- through the title;)


So this was a short(?) update on my spiritual "journey" and if you have any questions, just ask. No question is stupid:)

God bless you all and I'm super happy, because I've gained a few new readers step by step. Though some of this spiritual stuff doesn't interest all of you, I'm really excited and proud of you, because you haven't stopped reading about my life. I'm so happy! you're awesome!:)<3




Tartten postausideoita my friends! / i need ideas for blogposts my friends!

Adios!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti