lauantai 20. heinäkuuta 2013

Alone.

















Tänään on ollu vähän hassu päivä.
Aamulla herättiin vähän ennen yhtä, syötiin vohveleita ja katottiin Rush Hour- leffa. Se oli muuten hauskaxd
Sit kaverit lähti meiltä ja sit aika junnas. Micah soitti mulle ja me juteltiin vähän aikaa, ni sain tekemistä. Sit me syötiin Emilian ja Nellin kaa ranskalaisia kera ketsupin.

Pääsin koneelle ja muokkailin kaverin kuvia. Muokkaaminen on musta nii kivaa!

Mulla oli riitaa yhen tyypin kaa ni menin pihalle kävelemään hengasin vaa Jumalan kaa ja otin kuvia ja kuuntelin musiikkia ja sellasta. Täs ylempänä näätte mun otoksia:) Oon aika ylpee noista joistaki. Jumalan kanssa kaikki on hienompaa:) Tunnin päästä tulin takas kotiin ja se tyyppi pyys anteeks ja kaikki oli hyvin:) thanks God!<3

Nyt mä hillun mun huoneessa mun ihanien siskojen kanssa ja kuunnellaan musiikkia. Life is good.
Huomenna on Latsun rippijuhlat! wohoo! ja Meen varmaan sit sunnuntain kirkko kokoukseen ku siellä haastatellaan mua ja Millaa teenstreetistä ja sit meijän leiri siunataan:) nice!
_________________________________________________________________________________

It's been a weird day.
We woke up around 1am, had waffles for breakfast and whatched Rush Hour. It was hilariousxd
Then our friends left and time slowed down. Micah called me and we talked for a while, so I had something to do. Then Emilia, Nelli and I ate some french fries with ketchup.

I got on the computer and edited my friend's pictures. Editing is so much fun!

In the evening I had a little twist of words with a someone. So I went outside for a walk to clear my head and thoughts to God. I ended up just hanging out with God, taking pictures (as you can see up above) I'm pretty proud of some of those. Everything is cooler with God;)  After an hour or so I headed back home and that someone apologised and everything was great:) Thanks God!<3

Now I'm just chilling in my room with my lovely sisters, while listening to music:) Life is good.
Tomorrow we're going to Latsu's Confirmation party, so cool!:) Afterwards I will probably go to the sunday service at church, because Milla and I will be interviewed about teenstreet and then prayed for the upcoming camp. great!



loveitloveitloveitloveit! <3

2 kommenttia:

  1. ouuuu siistejä kuvia!! varsinki toi god's child, hyvä idea!! x) oot cuul.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti minttuli!! nii hahah eiköx) kiitti samoin!<3 :D

      Poista