perjantai 31. toukokuuta 2013

busy busy busy!




Tänään on mun ahkeroitumispäivä. Pitää pakata matkalaukku, siivota huone, käydä postissa, ettiä passi,
tehdä ruoka, pyykätä, käydä Kristillisen koulun kevätjuhlassa, käydä suihkussa, ostaa junalippu ja se taiski olla siinä.

Taidan alottaa kaikkein ärsyttävimmällä hommalla, eli pyykkäämällä. Jätän hauskimman homman viimeseks, eli matkalaukun pakkaamisen. Hain sen just varastosta ni tossa se kyhjöttää ja odottaa mua.

Kristillisen koulun kevätjuhlaa ei voi oikeastaan luokitella hommaks, koska mä haluan sinne vaikka mun ei olisi pakko mennä:D Siellä sit nään kavereita ja opettajia- mainiota! Tulee varmaan itkettyäki jonkin verran, koska ysien lähteminen on surullista:( kaikki lähtee eri suuntiin ja ite tuli koettua sama viime vuonna. Mut tänä vuonna on melkeinpä sama juttu kun sillon, koska suurin osa mun kavereista on nyt tällä luokalla joka lähtee tänä vuonna :') Elämän vaikeimpia hetkiä.- 9 vuotta on pitkä aika saman luokan kanssa

Mä näin eilen painajaisen. Matkustamispainajaisen. Me oltiin perheen kaa lähössä jonnekin matkalle ja sit ku me oltiin kaikki istumassa meijän autossa, parkkipaikalla valmiina lähtemään, ni tajusin että olin unohtanu pakata pikkuhousut ja säntäsin takas meijän talolle ja otin ne mukaan. Sit kun oltiin kaikki taas autossa valmiina lähtemään muistin että multa puuttu kamera ja sen laturi, ni sit iskä juoksi hakemaan ne ja toi väärän kameran. Sit mä lähin hakemaan oikeeta kameraa. Kun oltiin jälleen yhdessä autossa valmiina lähtemään, niin muistin että mun rahat ja passi oli tyynyn alla mun huoneessa. Sit juoksin kotiin ja mun huoneeseen, otin passin ja rahat ja lähin takas autolle päin. Mut siinä matkan varrella (olin itseasiassa vielä meijän talon sisällä) tuli yks meijän perhetuttu sisälle ja sillä oli mukana läppäri ja kuulokkeet. Se suuntas mun sotkuseen huoneeseen, istu alas ja rupes tekemään töitä. Mä en jaksanu välittää ja juoksin takas parkkipaikalle ja sit oltiin valmiita, OIKEESTI. Matka alko.
_________________________________________________________________________________

Today is my hard-working- busy day. I have to pack my suitcase, clean my room, go to the post office, find my passport, make dinner, do laundry, go to the Christian school's summerparty, take a shower, buy my train ticket and that's about all of it.

I'll probably start with the most annoying task, which is laundry. I want to leave the best task for last and that is packing my suitcase. I just brought it from the storage and it's just sitting here waiting for me.

Actually going to the Christian school's summerparty isn't a task. Because I want to go even though I wouldn't have to:D I'll see a lot of my friends and ex- teachers there- perfect! I'll cry a lot too, probably. It's always sad when the 9th grade leaves and everyone goes their separate ways:(  I went through all of that last year, when my class left. But I'm going to go through all of that this year too, because most of my friends are in this 9th grade:') One of the hardest moments in life. - 9 years is a long time with one class.

I saw a nightmare yesterday. A traveling nightmare. We were going abroad somewhere with my family and as we were in our parking- lot, all set to go and sitting in our car, I realized I forgot to pack my underpants so I ran back to our house and got them. And so, we were all sitting in our car again, all ready to go. Then I noticed that I forgot my camera and recharger, so my dad ran back to the house and got them. Then I realized he brought the wrong camera, so I went back and switched the cameras. And so, we were in the car again all set to go. Then I remembered that I had left my money and passport under my pillow in my room. So I ran back AGAIN, into my room, took the money and passport and headed back. While I was on my way back to the parking- lot (I was still in our house) one of our family friends walked past me in the hallway carrying her laptop and headphones. She went in to my messy room and started working or something. I really wasn't interested that moment, so I just let her be and ran to the parking- lot and we were FINALLY ready to go. So our trip began.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti