torstai 25. huhtikuuta 2013

ostoksia:3


ostin tänään tollaset farkut tanssiesitykseen, koska mullei oo mitää farkku-farkkuja. ni tossa nyt on:)
ja ostin tollaset ihanat bikinit ens kesää varte, ku noi oli nii järkevän hintaset!!

(Housut Vero Moda 34.95€) & (Bikinit Cubus 14.95€)
___________________________________________________________________________
I bought those jeans today for the dance performance next weekend, because I don't own any real jeans, so there's that:)
I also bought a bikini for the summer and they weren't that expensive!!

(Jeans Vero Moda 34.95€) & (Bikinis' Cubus 14.95€)

2 kommenttia:

  1. mä kyselin siitä kirkosta sulta tuolla pari postausta taakseppäi :) mutta siis en oikeen oo koskaan kokenu uskoa omakseni, mutta jotenkin ihailen ihmisiä jotka osaa löytää uskosta jotain omaa itelleen ja turvautua siihe, ja muutenkin oon uskosta tosi kiinnostunut. voisin esim ihan hyvin kuvitella opiskelevani jotain uskonnontutkimusta yms :) ja kun oon tyttö ja seurustelen tytön kanssa, niin en oikeen ees tiedä miten muhun suhtauduttais, you know?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo muistan:)hei hieno juttu et mietit tälläsii juttuja:) ja tosi hienoo et oot kiinnostunu! cool:):)
      no tähän asiaan voin sanoa vaan mun mielipiteen, että Jumala loi avioliiton miehen ja naisen välille, mutta lesbot ja homot mun mielestä pääsee kyllä taivaaseen, jos ne uskoo Jeesukseen ja siihen et se kuoli sun syntien puolesta ristillä ja sillei:) Ja ei suhun ainakaan mun seurakunnassa suhtauduttais mitenkää oudosti. otettais iha ilolla mukaan ja sillei:D Jumala rakastaa kaikkia ja me kristittyinä pyritään hyväksymään jokainen. Jokaisella on omat syntinsä, Jeesus hengas sairaiden,murhaajien,varkaiden,homojen,lesbojen,vanhusten,lasten,nuorten,pappien,eläinten ja kaaaaaaaaaaaikkien kaa ! Ja nniii:D jos tajuat mitä tässä yritän selittää:) mut rohkasen kokeilemaan uskoa tai seurakunnassa käymistä. se vois muuttaa sun elämän:)

      mut en sano et kaikki kristityt tässä maailmassa ois mun kaa samaa mieltä, mut Jumala tänki ratkasee:)

      Poista