maanantai 29. huhtikuuta 2013

montagen

sori kännykkälaatu
Tää päivä on ollu oikein kiva. Tän päivän eka tunti, eli musiikki kesti sellaset 15 minuuttia:P sen jälkeen menin kotiin ja pidin 2h päiväunet pippurin kaa:) se tuli nukkumaan mun viereen olkkarin sohvalle<3
Sit menin puol yheks takas kouluun ja oli bilsaa ja espanjaa. Sit menin kauppaan ja ostin evästä (noi tos ylhäällä).

Suuntasin sit harkkoihin ja oli oikein hyvä fiilis ja innostun hetki hetkeltä enemmän meijän näytöksestä!!!!!!!!! rakastan tanssinäytösviikonloppua!!! pe-la on yökirkko vapiksella ja sit la-su oon millalla yötä ja pe,la on tanssikenraaleja ym. läpimenoja ja sit sunnuntaina on esitys!! wohooo!! oh happy happy week!
Huomenna on taas aamutreenit. tällä kertaa varttii vaille 7.Sit on vajaa koulupäivä ku vikoilla tunneilla on jtn vappuhulinaa koulus?XD

Ja sit keskiviikkona on INGENTING! eli ei mitään! aijon lenkkeillä ja tehä lihaskuntoja ja valmistautua fyysisesti näytökseen:D whoppeeee.
Torstaina on röntken! ja Varustamo:3
Perjantaina on yökirkko.

TYKSINPALJON!!

toivottavasti teilläkin tulee olemaan maailman paras viikko! mä ainaki rukoilen sitä! :) God bless!

by the way, painamalla TÄSTÄ näät varustamon intro-videon!:) kannustan tsekkaamaan.
_________________________________________________________________________________

This day has been just so great. My first class was really short today, like 15min:P so after that I went home and had a 2h nap with pippuri:) He came to sleep next to me on the couch<3 I went back to school at half past 12and I had 2h of biology and then 2h of spanish. Soooooo that was school. Afterwards I went to the store to buy me lunch(?) before going to dance. Salad and lasagna.

Then I rode my bike to dance and I felt so good and I'm getting more and more excited about the dance show this weekend!!!!!!!!!! I love the dance-show-weekend!!! fri-sat we have yökirkko (= staying overnight at church with our youth group) and sat-sun I'll be overnight at Milla's house(it's a tradition. we do it before every spring dance-show, in the spring.) We have dress rehearsals on friday and saturday and then the show is on sunday!!whoppeee!! oh happy happy week!

Tomorrow I have dance in the morning again. this time at 6:45am.After that I go to school but the day will be shorter, because of vappuXD

We have absolutelyNO SCHOOL on wednesday, so I'll be going on a run and working with my mucles and stufffffff, just getting physically ready for the weekend:D whoppeee.
I have my x-ray on thursday! And Varustamo:3
Friday we have yökirkko.

I LOVE IT A LOT!!

I hope you guys will have the most awesome week ever! at least I pray you will!:) God bless!

by the way, click THIS and you'll see the intro-video for Varustamo.

2 kommenttia:

  1. Mä haluaisin vaan kauheesti ymmärtää uskossa olevia ihmisiä, koska mä nään miten paljon ne saa irti siitä et niillä on usko ja mä en oo koskaan osannu uskoo, joten mä haluaisin kauheesti tutustua niihin ihmisiin joilla se usko on. Se on musta oikeesti tosi hieno asia ja mä tavallaan jopa kahedin sitä että mulla ei vaan oo sellasta asiaa mun elämässä. Mä oon tosi kiinnostunu maailmasta ja kulttuureista ja kaikesta mikä on mulle "uutta" ja mä haluaisin osata avartaa mun katsetta myös tässä asiassa, tietkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei hieno juttu! Kehotan sua käymään vaikka jonkun seurakunnan nuortenillassa, koska siellä tutustuu tosi helposti uusiin ihmisiin ja saisit vähä uskovaisia kavereitaki joiden kaa voisit jutella kaikista tälläsistä jutuista:) se auttaa paljon, jos on tosi kiinnostunu. :)

      Poista