tiistai 30. huhtikuuta 2013

aih.

Tänään oli tosi kiva aamu! Mua ei ainakaa väsyttäny kauheesti, vaikka 6lta heräsinki:P Harkoissa oli kivaa ja nyt on entistä varmempi olo noista koreografioista! jes! Tuli kyl niin kova hiki kans! Ei oikeesti, iha virtas pisaroita kasvoiltaXD ewh.

Harkkojen jälkeen huomasin et mulle oli tulossa migreeni:/ Johtu varmaan siitä, etten ollu ehtiny syyä kunnonaamupalaa ja olin sit harkoissu kuluttanu sen ja sit vähä enemmänki enkä ollu juonu nii paljoo. uni-ruoka-ja nestehukka. Mun piti vieläpä pyöräillä kotiin migreenin kanssa. Se oli niin tuskaa. Mut selvisin hengissä kotiin ja siellä se migreeni vasta iski sillei kunnolla ja otin buranan ja menin nukkumaan. Nukuin sellaset 3 tuntii ja herättyäni, migreeni oli jo ohi. Olin vielä vähä pöpperöine, mut selvisin.
________________________________________________________________________________

This morning was nice! I wasn't that tired, even though I woke up at 6am:P Dance was fun and now I feel even more confident about the choreographies!yey! I got a real sweat built up too! I'm not kidding, the sweat was literally sliding down my faceXD ew.

After dance, I realized a migrane was coming:/ I think it was a result of being tired, not eating a good breakfast and dehydration, I had to ride my bike back home and it was awful, because I couldn't see clearly and my head was in pain. But I made it alive and the migrane got worse while I was home, so I took a burana and went to sleep. I slept about 3h and as I woke up, the migrane was over. I was a little drowsy still, but I made it.






:) meow.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti