tiistai 12. helmikuuta 2013

niin kiva ilta! päivä vaan ihan kamala!!

kerron eka et millane päivä mulla oli tänää:D:D:D elämäni hirvein! Mulla oli ruotsin koe ja sit kun sain tehtyä sen ni lähin syömää ja kaikkee ja sit ku olin saanu syötyä, ni meijä tunti oli loppunu...tai sen olis pitäny loppua sillon. Mut sit mulle kerrottiin, että tunti oliki jatkunu sen ruokailun jälkeen tai jotai? ja meil ois ollu vielä kuuntelukoe!!!!!!!!! ni nyt tein vaan sen perus kielioppikokeen mut se kuuntelu jäi kokonaa pois!! argh ja se ope oli kuulemma huudellu siellä luokassa mun nimeä ja kyselly et missä oon ja kaikkee:oo hävettääääXD
Sit panikoin koko loppupäivän et jos se ope tulis käytävällä vastaan ni tulis kunno huudot:P en onneks nähny sitä enää ollenkaa:) iskä lupas sit soittaa sille opelle ja kertoo etten ollu ymmärtäny tilannetta tai jotai semmosta, ni uskallan mennä huomenna tunnille, ku se ei sit käy mun kimppuun;) onneks on isi<3 Sit myöhästyin 10min. espanjantunnilta, koska kävin kaupassa:D mut se ei ollu nii paha kuitenkaa;) Sit loppu koulu joskus 3lta ja menin kotiin ja pakkasin treenikamat ja lähin treeneihin. Treeneissä oli kivaa ja tuli kova kova hiki! treenien jälkeen mentiin Millan kaa keskustaan ja...mäkkiinXD siellä oltiin jonku aikaa ja sit Pyry tuli sinne sen kavereiden kaa ni nähtii sitä pitkästä aikaa ja säädettii jotai siin:D sit se lähti ja me mentii Millan kaa ostamaa kaakaojuoma mestarin herkusta:] sit mentii bussipysäkeille venaamaa bussia ja keksittiin, et jos Pyry ois viel keskustassa ni voitais kävellä sen kaa kotiin!:D ja soitin sille ja se oli viel siel ja ja ja sit me mentii sen kaa samaa matkaa kotii:D heh. Me lähettii siinä puol 9 aikoihi kävelemää kotiinpäi ja juteltii paljo ja kerrottii noloja juttuja ja oli nii kivaa ku ei olla hengattu aikoihi !:D jaaaaaaaaa meijä matka kesti yli tunnin, koska me "erkaannuttii" joskus 10 vaille kymmene ja jos me lähettii sillo puol 9, nii kesti kesti:D mut oli iha sikakivaa!XD oon nyt kyl iha jälkijäätymisfiiliksissä ja mun perse on jäässä!!äääh:D hei rukoilkaa mun huomisen ruotsintunnin puolesta!! thank you<3333 MÄÄPÄ EN MEE TORSTAINA KOULUUN. mm.mm.mm.mmmmmmm <3

KUUNNELKAA TÄÄ LAULU !

Hyvää Yötä ihkut!<3 p.s. tykkään nauraa kavereiden kaa. varsinki huonoille jutuilleXDDDD gheheheheh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti