sunnuntai 17. helmikuuta 2013

maailman oudoin uni.

Näin niin oudon unen viime yönä.

Unessa mä ja mun kaverit käytiin vierailemassa helvetissä. Tai, meijät pakotettiin vierailemaan siellä. Siinä sisäänkäynnin luona oli metallinpaljastus ovi jonka läpi piti kulkea. Kaikki metalliset esineet piti antaa demonille joka oli siinä ovea vartioimassa. Sit meijät laitettiin harmaaseen selliin, jossa oli kalterit joista näki ulos. Ulkona näky tulta ja mustia hahmoja. Kuulu kiljumista ja tuskanhuutoja. Näin sellasia otuksia joita en pysty mitenkään edes kuvailemaan! Ne oli niin hirveitä. Anyway, siellä sellissä oli siniset pulpetit ja meijän jokaisen piti istua niiden edessä ja olla hiljaa. Puolen tunnin välein saatanan sihteeri tuli hakemaan yhden meistä, koska saatana halus meijät sen luo. Sit kun oli mun vuoro, ni se sihteeri johdatti mut sellasta harmaata käytävää pitkin toiselle puolelle helvettiä. Vastaan tuli seinä, jossa oli 4 ovea ja erilaisia kuvia ja tekstejä. Jokaisessa ovessa oli etri teksti. Muistan nyt vaan kahen oven tekstin: 1. Pain is joy to me ja 2. Will you make it out of here? Sit muistan pari kuvaa. Yhessä oli tyhjä huone jossa istu joku hahmo yksin pää kumarassa, toisessa oli tulenlieskojen kuvia ja sit loput oli joidenki mun facebook kavereiden profiilikuvia. Sit oli vielä yks teksti vaan siinä seinällä ja siinä oli jonkun mun facebook kaverin status. En enää muista et mikä.
Mulle tuli siinä hirvee paniikki ja rupesin itkemään. En tienny mikä ovi mun piti valita ja se sihteeri oli hävinny siitä. Mulla ei ollu mitään hajua että mitä seurauksia tulis jos menisin mistäkin ovesta. Mua pelotti aivan älyttömästi kohdata saatana! Tunsin sellasta hirveetä kuumuutta mun ympärillä ja kehossa. Sit rupesin vaan rukoilemaan aivan älyttömästi ja lyyhistyin siihen maahan. Sit mä heräsin ja huomasin että mulla oli kova hiki ja varpailla oli kylmä! Mä tärisin kans ja kaikki tuntu niin oudolta! En uskaltanu enää nukahtaa ni nousin sängystä, ku kello oli jo jotai kymmene. Mut en oo saanu tota unta pois mun ajatuksista ja oon niin kiitollinen että heräsin, et onneks tajusin siin unessakin rukoilla, nii pääsin pois! Sanon vaan sen, että helvettiä kannattaakin pelätä! Jos toi uniki oli jo noi hirvee, ni todellisuudessa se on sanoinkuvaamattoman kamalaa.

Onneks on Jumala! Onneks Jeesus tuli maan päälle kuolemaan meijän syntien puolesta ristillä! Onneks me kristityt saadaan elää iankaikkisesti, Taivaassa, Jumalan kanssa, Uudessa Jerusalemissa ja elää onnellisina, ilman mitään tuskaa, tai pelkoa tai kipua! Oon niin valmis kaikkeen tohon! Vau oikeesti! Ja hei, saatanaa ei tartte pelätä, koska sulla on sitä jotain, mitä saatana pelkää enemmän kun mitään muuta. Sulla on Jeesus.

Siunausta teille kaikille ja koin jotenki et mun piti jakaa tää täällä:)

God bless You!<3

<3Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti