lauantai 19. tammikuuta 2013

Reeniaamu^^











Nyt lähtee kunno aamureenit käyntiin! Joka vuos, yleensä keväällä mulle iskee päähän treenikuume:D
Joka arki- ilta teen kunnon lihaskuntotreenit ennen kun meen suihkuun ja sitten nukkumaan. Viikonloppusin teen aamulla ja yritän tehä illalla, ellei oo menoo, esim yökyläilyjuttuja. Tänä aamuna sit alotan. Teen eniten ehkä vatsalihaksia=koska kesäkunto, mut sit kans treenaan joitaki toisia lihaksia, plus venyttelen. Sit joskus käyn läpi harkoissa opittuja sarjoja- esitysmateriaaleja yms. treenauksen jälkeen on aina ihana olo^^
hahah mun perhe ei tiiä tästä mitää:D ei kukaan käy mun huoneessa sillon ku treenaan ja jos kertoisin ei ne uskoisXD tai ehkä uskois, mut ne ei aattelis et siin ois järkee:::D koska en oo kuitenkaa mitenkää ylipainonen ja iha hyvässä kunnossa oon. Mutta vatsalihakset treenautan vaikka mikä olis! ;) hahah. Toivottavasti tää treenikuume pysyy mulla kesään asti. Sit ku ulkona ei oo enää liukasta ni löhtee aamulenkit käyntiin^^










amen!



2 kommenttia:

  1. Liityin kans sun lukijaks, sun blogissa on paljo juttuja mistä tykkään lukee, esimerkiks tälläset treenipostaukset nappaa muhu! Ja suuri plussa oli myös se että oot uskossa kans, tykkäilen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes tosi siistiä!! kiva kuulla että kiinnostaa:---) nyt me voijaa stalkata toisiamme:D jjeee

      Poista