tiistai 29. tammikuuta 2013

Pää huutaa kivusta.


Heräsin aamukuudelta aivan mielettömään kipuun. Migreeni. argh. Soitin iskälle koska en nähny oikei mitää ni en voinu mennä sen luo kertomaan etten pystyny menemää kouluun. Iskä ja äiti tuli mun huoneeseen anto migreeniburanaa ja lasin vettä, sit iskä rukoili mun puolesta ja ne kummatki lähti töihin:)
Sit yritin nukkua, vaikka kuinka särki silmiin ja päähän. Heräsin joskus puol 2lta? ja menin suihkuun, sitten soitin iskälle ja kysyin pääsisinkö treeneihin, koska suurin särky oli jo ohi, mut iskä sano ei, ni en päässy hoppitunnille enkä opetustunnille:(
Menin takas nukkumaan ja silläaikaa emilia ehti tulla kotiin ja heräsin joskus vähän vaille 5 ja söin emilian tekemää suklaakakkua ja jäätelöä;) koska se ei jaksanu syyä sitä loppuun, enkä ollu syöny päivällä mitää.
Sit iskä tuli kotiin ja olin tekemässä ruotsinläksyjä ja sit se rupes tekemää ruokaa ja äsken syötiin ja nyt ei enää satu paljoo päähän, ni pystyn olemaa koneella;)
Mut huomenna pääsen KAI(?) jo kouluun ja tekemään hissankoetta. Nyt luenki siihen ja toivon että se menee hyvin ja et nää migreenin jälkitunnelmat ei häiritte mun oppimista.
Toivottavasti teillä kaikilla on ollu ihana päivä:) mulla ei oikeestaa, paitsi sain nukuttua sen 15 tuntia:)

pus<3 : Kata

2 kommenttia:

  1. vitsi mä tiedän sen tunteen kun on migreeni, ei kivaa:c En tiiä oonko jo sanonu, mut tää sun blogi on tosi kiva!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jjoooo ei kyllä oo:(
      emmääkää muista ootko, mut kiitti tosi paljon! tykkään sunki blogista! (:

      Poista