lauantai 29. joulukuuta 2012

vinksvinks;)


Mua ei väsytä. Nukuin hurjan hyvin viime yönä! heräsin joskus 11 aikaan ja söin aamupalan + ihanan kuuman kupposen kaakaota<3 kaakao on niiiiin hyvää!! Aamupalan jälkee autoin äitiä ruokaostosten sisälle kantamisessa ja sit siivosin vessan. Lähen joskus puol 3 aikaan Millan kaa keskustaan hengailemaan meijä vakkaripaikkaan,eli mäkkäriin;) kivaakivaa ja milla vieläpä sano mulle et se tarjoo mulle mäkkäriruuat:D vautsivau<3 mut vaan siks, koska nyt rupeen säästämään rahaa ens kesän unkarireissua varten! ihanaa<3 harmittaa vaa, koska rahan säästäminen on ollu mulle aina hurrjan vaikeeta, mut nyt ku on tää tavoite, eli unkari ni mä todellaki pystyn tähän! hyvä minä. pienet rohkaisun taputukset olkapäälle.

Tykkään meijän telkkarista, koska siinä on pelejä ja ne on parhaita! Ku meil on se smart tv ni sil pääsee facebookkiinki ja nettii ja sillaiii :D jehuu.

En haluais ajatella koulua, mutta ku se alka jo ens viikolla ni tulee paniikki, koska haluais vielä tehä kaikkee lomalla ja päästä siihen rentoutuneeseen fiilikseen...mutku tää loma on iha perseestä ku se on nii lyhyt! ärsyttävää!.

Mut kesälomaa ootellessa...;)<3



4 kommenttia:

  1. Onks sulla instagramia tai formspringiä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo instagramia ja joo joskus tein formspringin ja löydät sen jostaki mun vanhasta postauksesta :D

      Poista
  2. Laita joskus videopostaus! :) Hymys muuten tarttuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, oon aatellukki laittaa!:)
      haha kiitti kiitti:D

      Poista