tiistai 25. joulukuuta 2012

The guy of my dreams;)

Sain inboksiin viestiä, jossa pyysitte mua kertomaan mun unelmamiehestä, et millasen miehen oon aina halunnu, ni löysin facebookista sellasen sivuston josta löyty kaikkii tälläsii eri juttuja pojista:D
Ni tässä on joitaki sellasii juttuja mistä tykkään pojissa;)

MUTTA voipi olla et mun tuleva mies ei tuu sisältämään näitä kaikkia:D ei sitä koskaan tiiä. Jumalalla on mulle se oikee jossain ja tuun rakastamaan sitä niin paljon, vaikka siin ei olis mitää tälläsii piirteitä:)
Sitä ootellessa leikin Pippurin kaaXD <33 mun vauvvaaa
En halua poikaystävää joka haluaa harrastaa mun kaa vaan seksiä, tai nähä mut alasti. Seksi tapahtuu vasta avioliiton jälkeen. 
Pojan pitää uskaltaa näyttää tunteensa, koska parisuhteessa tärkeintä on olla aito, eikä piilottaa tytöltä mitään.

Seurustellessa tulee olemaan myös niitä hetkiä, kun poika näkee sut ilman meikkiä. Tytön kyllä pitää osata olla myös itsevarma tässä asiassa, mut poikien pitää osata kattoo tyttöjä toisellakin tavalla, ei vaan ulkoisesti.

amen!


tärkee! 

Haluan hauskan poikaystävän, sellasen joka tuo paljon iloa ja hauskuutta mun elämäänXD





tärkee!!




en halua että mun tuleva poikaystävä käyttäis mitään päihteitä! ja haluun et sil ois ruskee tukka tai jtn :D emmäätiiäXD
JA SEN PITÄÄ OLLA USKOSSA!<3

8 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä noista kaikista jutuista! Hyvä Kata! :)

    VastaaPoista
  2. Siis noi on nii samoja ku mulla!;) Ah, boys who smell good<3<3
    Katiska nää sun jutut on nii kivoooja!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah jeee samiksii!;)
      hahah saanko veikata kuka oot?XD
      murselo? ;);)<333
      ah miehet:D

      Poista
  3. etsä tosiaan pystyisi seurustella sellasen kanssa joka ei usko Jumalaan?

    ja seksi vasta avioliiton jälkeen vain koska Jumala on sanonu jotain sellasta?
    etsä koe sitä milläänlailla ärsyttäväks tms että usko vaikuttaa noin paljo (MÄÄRÄÄ) sun OMIIN valintoihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en, koska haluan jakaa mulle tärkeimmän asian mulle tärkeimmän ihmisen kanssa:) Jumala on mulle kaikki kaikessa.

      seksi vasta avioliiton jälkeen, koska haluan säästää itteni sille oikeelle.

      Ei mua ärsytä ollenkaan, koska oon niiden kanssa ihan samaa mieltä!:D

      musta on ihailtavaa, jos seurustelee uskovaisen kanssa ja harrastaa seksiä, vasta kun on avioliitossa:)

      Poista
  4. tää oli kiva postaus! :)

    VastaaPoista