keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Wednesday..

                           


Ulkona on hurjan kylmä! Oon ollu nyt sunnuntaista lähtien vähän kipee.. mun selkälihakset on revähtäny tai jotain ja mulla on ollu kuumetta ja oon muutenki ollu tavallista väsyneempi. Mut oon jo parempaan päin! Tänää olin vaa ekat kaks tuntii koulussa, koska meijän piti tehä äikän esitelmää....meijän etana- tietokirjastaXD
Sit lähin kotiin nukkumaan, tekemää jumppaliikkeitä, läksyjä, dataamista ja kohta yritän siivota vaikka se selkään sattuuki:p
Nyt on siis keskiviikko ja 4ltä on harkat, mut pitää kattoo päästääkö iskä mua sinne just ku oon ollu kipee ja sillaaaai:/ Mut huomenna on jo torstai!!! Ja sit nän kavereita paljon ja on varustamo, eikä koulupäivä oo nii pitkä ja voi kun kivaa! Otin pari kylmänoloista kuvaa tänää;) tulee kylmä fiilis ku noita kattoo :D
Meijän pihassa on muute sellane laiva, sellane lapsille tehty ja se on paras!<3

It's so cold outside!! I've been a little sick since sunday...the muscles in my back are strained or something and I've had a temperature and just been more tired than usual. But im getting better! Today I was at school for only the first two hours, because we had to work on our book- project....oabout our Snail- nonfiction bookXD
Then I went home and slept, did some muscletrainingmoves, homework, computerstuff and soon im gonna try to clean, even though it hurts my back:p
So now it's wednesday and at 4 I have dance practise, but I'll have to see if my dad will let me go, because of me being sick and all:/
But tomorrow it's thursday!!! And then I see a lot of my friends and there's Varustamo and the schoolday won't be thaaaaaaat long o and funn! I took a few pictures that are cold- looking;) I get cold when I look at these:D
Theres this boat in our yard, it's been built for kids and it's the best!<3
 



 Tein tälläsii "hienoja" kollaasisekottelujuttuja meijän pihan puusta. en tiiä miks. oon randomXD

 I made these "great" Collages of a tree in our yard. I don't know why. im randomXD




 
 Joulufiilikset tuli tänää, ku kävelin Forumissa ja siellä roikku katosta toi valoköynnösjuttu ja siellä oli joulukuusia ja joulumusaa! Kivaa! Kohta voi jo ostaa lahjoja ja kaikkee, sit toivon et tulis lunta ja oikeesti miettikää, enää 4 viikkoo Jouluun!! Whaaaaa!! :D

Im in the christmas spirit todaaaaaay, because when I walked in Forum and there were christmas-light. veins in the cieling and there were christmas trees and christmas music! yeyy! Soon I can go christmas- shopping and everything, and I hope we get snow and seriouslyyyy 4 weeks left until christmas!! Wheeeee!! :D

HEISSULIVEI!!! <3 :)
(im not gonna translate thatxD)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti