torstai 29. marraskuuta 2012

WAZAWAZAWAZA






Hurjan edustavia kuvia tosiaanXD Yks päivä tulin kotiin ja mun isosisko Emilia hyökkäs kameran kaa mun kimppuun ja näpsi vaikka mitä random otoksia, perus.
Tänää on ollu tosi hyvä päivä! Koulussa aika meni tosi nopeesti ja oli iha jees, sit tulin kotii ja löhöilin vaa ja lähin Varustamoon :) Varustamossa oli huippua! Oli sellane erilainen kerta, et ylistettiin ja rukoiltiin ja ihmiset jako omia kokemuksia ja kaikkee! On nii mahtavaa et meillä on sellane Jumala joka on aina lähellä ja joka antaa kaikki synnit, isot ja pienet sellaset anteeks joka kerta! Hei come on oikeesti kui huikeeta et Jeesus kuoli meijän syntien puolesta ristillä! Niin vaikee käsittää, kuinka suuri sen rakkaus oikeesti on!!! SIIS IHAN MIELETÖNTÄ! Ah, mä niin tykkään mun seurakunnasta, aivan mahtavaa porukkaa ja ihanaa vaa ylistää yhessä meijän Jumalaa ja tuntea sen läsnäoloa ja huh kivaa! :D Uusin voimin ja varustettuna takas kouluun huomenna;) Mulla ja Oonalla on enkun esitelmä!XD vouuu. Hirvee vessahätä ni lähen nyt vessaan! Hyvää Yötä ihanat!! <3 pus.

(I really have to go to the bathroom, so no translation today. You can use a translator this time, but I love you guys<3 Good night, sleep well! xoxo)

6 kommenttia:

  1. oot niin nätti! ja ihanat silmät sulla:))

    http://flywithelinaw.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos SAMOIN!!! :)))

      uu, nyt rupeen stalkkaa siunki blogia:D

      Poista
  2. Sinä ihanapihana i miss you <23

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minnnaaaaa my loveeee!! <33 miss you too tuu tänne PIAN!!?

      Poista