maanantai 19. marraskuuta 2012



Hei kaikki!
Tässä on mun paras kaveli Milla<3
Me ollaan kummatki tänää kipeenä): iha samiksia!!
Milla lähetti mulle eile favebookin chatissä joitaki sen kuvia ja tänää mun sairastelulepopäivän kunniaks mä muokkasin niitä, koska ei ollu muutakaa tekemistä ja Milla tuo iloa mun elämään, nii oli kivaa muokata niitä ja nii, jee.<3 Pus milla olet ihaaaaaaaaaaana! :):):):)
 
Hey everyone!
This is my best friend Milla!<3
We are both sick today): we're so much alike!!
Milla sent me some pictures yesterday in facebook's chat and today because Im having this beingsickathomerestingday, I edited some of them because I had nothing else to do and Milla brings happiness into my life, so it was fun to edit them, yeah<3. Kiss, milla you're awesomeeee! :):):):)
 
 
+ tää Adelen uusin biisi on nii ihana<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti