maanantai 22. lokakuuta 2012

Mondag





Jos ootte ihmetelly et mikä toi ranneke mun kädessä on ni se on maailman huikeimmalta leiriltä ja siihen sitoutuu niin paljon muistoja, tärkeitä ja arvokkaita sellaisia joten en halua leikata sitä pois! Leiri on sellanen ku TeenStreet, joka pidetään saksassa joka kesä. Se kestää viikon ja sinne tulee kristittyjä nuoria ympäri maailmaa! Huikee juttu oikiasti!<3

Bleiseri/jakku H&M, toppi jostain Amerikasta, Paita H&M? ja housut Gina Tricot

Syksy=pelkkää sadetta
 
Ulkona on ihan sairaan kylmä! 0 astetta eli mää jäädyn tonne:ooo

Kirjotin niitä kirjeitä yhteensä varmaa kolme tai neljä tuntii:p

Nyt on maanantai. Nukuin tosi vähän koska tekstasin illalla/yöllä mun kaverin Juhon kaa ja oltii iha liekeissä, koska Jumala teki isoja juttuja sen kaverin elämässäXD gheheh. Heräsin täs joskus 8 aikoihi ja menin suoraan suihkuun, siellä sitten heräsin.
Tänään vien postiin mun kirjeet jotka kirjotin mun hollantilaisille kavereille, Joëlille, Jorritille ja Bobille. Pitäis kyl ennen sitä ostaa Bobille tikkari joka on myöhässäXD Me lyötiin keväällä vetoa siitä että voittaako espanja futiksen öööö maailmanmestaruuden? en muista. Ja se voitti nii oon Bobille velkaa tikkarin. Tänään sen sitten ostan!!
Koulun jälkeen meen kaupungille Millan kaa ostamaan jotai vaatetta Romaniassa asuvalle pikkutytölle ja sit mennään tanssitreeneihin joista suunnataan Coffee Houseen, jossa meijän Solu kokoontuu (solu= kristittyjen nuorten pienryhmä/rukouspiiri/keskustelupaikka...xD) jep.
Sit tuun kotiin ja takas koneelle josta päädyn nukkumaan<3
Huippu Maanantaita kaikille!



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. mitäääää!! miten oon ton lauseen oikee muodostanu:D:D oikeestii hahahahah

      Poista