keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Lunta sataa ja se tuo mukanaan kaikkee kivaa!












I just wanna smile through the bad times and get through this sorrow.
HUH.
En oo kirjottanu tänne nyt pariin päivään, koska oon ollu tosi kiireine enkä mitenkää huippufiiliksissä...
Talvi on tullu, aurinko välillä paistaa välillä ei, lumet on tullu ja musta se on hurjan kivaa!  Tykkään jääpuikoista ja talvivaatteista! :) ostin uudet talvikengät ja ne on tollaset maiharintyyliset, nam<3<3
Oon ollu tosi masentunu nyt täs nelisen päivää, koska koulussa on tapahtunu kaikkee tyhmää:( Musta ja mun kavereista on levitetty juoruja, valheellisia sellasia ja loukattu ja satutettu ja ääää oon iha murtunu:( Mut kyllä tää tästä, asiaa selvitellään ja Jumala on mun kaa<3 ja onneks on kavereita jotka tukee!!! Huomenna meen varustamoon ja se on mulla yleensä viikon kohokohta! Kirjottelen tänne nyt vähä useemmin jos muistan, koska silti on kiireitä :D
Kivaa ku mulla on jo yli 20 lukijaa;););) ootte huippuja<3 ja kiva et mun elämä kiinnostaa:)
Hyviä talvenalku hetkiä!<3

6 kommenttia:

  1. Ihanat kengät! Mistä ne on? :)

    VastaaPoista
  2. Sul on tosi kaunis hymy! Näkee että sä oot onnellinen, kiitos Taivaan Isin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon!! jee huippua!:) that's right!♥

      Poista
  3. Onks nuo kengät kestävät? Ku haluisin tommoset, mut jos ne sit menee heti rikki.. h&m ei oo ihan vakuuttanu mua :/

    Omistatko muuten formspringiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on kestävät! ainaki tähän asti kestänyxD

      en omista mut oon kyl miettiny et tekisinkö?

      Poista