perjantai 12. lokakuuta 2012

iltamyöhään!



ERITTÄIN väsyny fiilis! kello on 1.54 lauantai- aamuna ja mä oon vieläki hereillä... MIKS OON VIEL HEREILLÄ?!!!:oooKAIKKI MUN IHANAT KIPARIKAVERIT ON KOKKOLASSA JA MULLA ON IKÄVÄ NIITÄ JA HARMITTAA KU EN PÄÄSSY SINNE NIIDEN KAA :') <3 oon iha kuollu, pitäis viel pestä meikit pois vaikka ne kylläki on jo kulunu pois. tahon suihkuun, mutta ku kaikki nukkuu ja ne heräis jos menisin:// tänää olin varkeissa ja siellä oli tosi vähän porukkaa, mut iha jees silti(: rukoileminen tuntuu hyvältä^^. tänään alko loma! tarkota n eilen!;) MUN PITÄIS OIKEESTI MENNÄ NYT NUKKUMAAN! äh unohin antaa kissalle lääkkeen ja en saa sit ärauhottumaan ku se riehuu tuol käytävil ja ääntelee sille randomisti:D:D joo, mä meen nukkumaa^^ Hyvää Yötä!<3 ja ainii, mun kamera ööö osittainRÄJÄHTI?! vaikee selittääXD mutta se viiään korjaamoon iha pian:) jee. hyvää lomaa everyone:]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti