sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Koulua ja jeejee!



Eka kuva meijän kissasta ja se on nii ihana ku aina ku len kokeisiin tai teen läksyjä ni se tulee ja makaa mun kirjojen päällä:D<33


Matikkaa


OON NII INNOISSANI KU ALOTAN NYT SAKSAN!!!


Ruotsi....


Filosofia..


English!



Rupesin nyt lukee tämmöstä kirjaa jossa kerrotaan pikkupojan tarina joka on käyny taivaassa ja ihan sairaan siistii !!! kiiinnostava kirja !

Eka koeviikko ohi! Toinen jakso alkamassa! Kivaaa! Nyt täs seuraavas jaksos mulla on matikkaa,saksaa,ruotsia,filosofiaa ja enkkua ja iha jees ku joka maanantai mulla alkaa koulu sit 10 :D jeejee ni voin nukkuu vähä pitempää:))
Vietin just ihan kivan viikonlopun mun rakkaiden kavereiden kaa mut en saanu otettuu mitää kuvii siitä ni en voi näyttää teille mitää:// JA MUA HARMITTAA KU LATASIN NÄÄ KUVAT TÄNNE JA NE KÄÄNTY IHAN VÄÄRINPÄIN JA EI SUOSTUNU ENÄÄ MENEE OIKEIN NI NE ON NYT SIT TÄLLEI TYHMÄSTI! :p 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti