keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Koeviikko ja pardyt ovat parhaat!








Koeviikko lopuillaan! Tänään oli äikän koe ja se tais mennä iha hyvi. Kirjotin esseetä nii notta ranteisii sattu! Olin kotona jo 12 ja tulin tähä koneelle. Pysähyin kotimatkalla ottamaa pari kuvaa(:
Huomenna taas Varustamoon! JA HUOMENNA MULLA ALKAA KOULU VASTA 12.25 !! amen! saa nukkua!! haha. ja sit oon koulus vaa 45min. koska on se tyhmä uskonnon pakollinen kertaustunti. Sit lähen takas kotiin!!jee. Ja perjantaina on sit viimenen koe, uskonto. Koulun jälkee meen sit Millan ja mun pikkusiskon kaa kuvailemaa jonnekki.jeesh! SIT ON VIIKONLOPPU ja meen mun ihanalle kaverille Maarialle yöks mun kamujen kaa ja PARDYT OVAT PARHAAT!<3 hahahah. JA AINII MUN KAVERI JEMINA TULEE JKL !!!!<33333 jeejee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti